Fredag kväll! (idol kväll)=P

Min favvo vann hela idol!!!!!!=D vart överlycklig,samtidigt som man känner,,,,mä! nu ere juh helt slut=S
men men,komme juh igen=D
har inte hänt speciellt mycke idag för min del....känner mejje såå jävla nere hela tiden,man ler & skrattar,men inombords ere totalkaos just nu=(
vet inte va d e.....
hoppas d löser sejje på nååå vis me "allt"även om d känns väldigt hopplöst,Känner mejje totalslut just nu.
Men som ja sagt hela tiden,,,,utan min son vore ja inget känns d som,han e d absolute värdefullaste ja har,
som gör livet värt att leva.
Ja ringde å beställde tid åt honom på frissa i smyg....han ville vara fin till ikväll då d var "Disco"...
men trodde alldrig ja skulle hinna fixa d men men han vart kanonfin=D E sååå stolt.
Va Nyss & hämtade Micke & hans polare på discot nu & skjutsade hem dom te honom...ska sova där,kan tänka mejje at dom har mycke att tala om efter kvällen;)
Imorgon ska en tjejkompis te mejje va lite barnvakt åt mejje,ska ut å ha lite skoj tänkte ja=D
man behöver d emellanåt för att få släppa alla tankar & måsten.
Nu ska ja in å kika lite på min facebook,sen blire väl te & krypa ner i soffan å ha lite fredasmys,,,,fast,blir ju tomt utan min Micke dåra....men huvesaken han hare skoj=)
Såå natti på er därute! =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0