Lördag....

Tyckte min dag började ganska bra ida....sov länge ida faktist=P brukar inte gå upp kl.11 inge feber å känner mejje lite mer piggelin faktist....
Va till min svärmor & lämnade d hon beställt av mejje i Oriflame,hennes gubbe va hemma åsså,han har eget företag osv,,,man ser litegrann upp till honom & lyssnar på vad han säger när d gäller jobb/karriär osv
vi kom & prata om jobb & sånt & ja talade om att ja skickade iväg 4 jobbansökningar i fredas.
Då sa han  -titta på dej själv....29 år,inget körkort & haft vikariat på både städ & inom vården.Vad tror du dom tänker om dejje när dom läser din ansöka igentligen.
Jag vart bara att titta på honom,kändes som om ja skulle börja gråta=( har alldrig kännt mejje så värdelös & dum nångång,allt som ja börjat hoppas på rasade igen nu=(
Han kanske rätt,dom kanske sitter å garvar åt alla ansökningar ja skickat in.....men ja kan inte ge upp,vill åsså känna mejje som en "normal"människa,ha ett jobb & tjäna mina egna pengar nån gång.E trött på att vakna på morron & känna mejje totalt värdelös nu,& d känns som att man kämpar för att få dan att gå så man får sova igen & slippa alla tankar som snurrar på högvarv.Jag tycker inte d e ok att vara 29 år å va så less som ja e & bara gå å längta tills man ska sova liksom för att slippa allt som rör om i huvet på en...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lotta.Du är inte ensam om att känna så,jag e oxå arbetslö så jag vet hur det känns, inte kul alls att gå hemma länge.Ett jobb e ju det man vill ha,svårt att hitta ett bara.Ha d bra i alla fall Lotta // MVH Miloo

2009-11-14 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0