Fredag 7 okt

Gomorron!!
Inte vart in på ett tag igen,
men hänt en del saker i mitt liv sen jag va inne här sist....
Och de kommer bli mer förändringar i mitt liv.
Kommer bli en jobbig tid framöver känner jag....
Men men kan ju bara bli bättre,de måste de.
Idag ska jag iväg & hjälpa min älskade goa farmor<3
gör allt för henne!
sen blire väl dom vanliga sysslorna som står på shemat.
Oh btw,kanske ska traska bort till lillsyrran inflyttningsfest ikväll,
få se hur de blir.....Hon vill så gärna att jag kommer <3
så kikar nog dit en vända iallafall :))
Ha en GrEyT fredag,de ska jag försöka ha iallfall!
~Kramis~

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra gumman, fortsätt blogga nu ;)

Hoppas din dag blir bra, och att allt du tar dig för och planerar för framtiden...blir bra.



Massa kramar// Maria

2011-10-07 @ 08:49:30
URL: http://hecate.se
Postat av: Lotta

Tack goa du <3

2011-12-08 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0